Alice & Tove
Vi är två glada tjejer på 14 år som är bosatta i Katrineholm. Skrattar konstant och på fritiden spelar vi innebandy tillsammans, och på sommaren är det fotboll för Toves del. I bloggen kommer vi dela med oss av våran vardag tillsammans, och lite smått och gott. Kram Alice och Tove

Om Tove♥

 
 
 
Tove min vän, underbar på alla vis. Alltid ett leende på läpparna! Du vill alltid alla andra väll,och du dömer aldrig ut någon annan.
I många lägen tar du dina vänner före dig själv, vilket bara bevisar vilken bra vän du är!♥
 
Toves familj- Består av hennes lillebror Filip och hennes stora syster Amanda, och givetvis hennes föreldrar Johan och Gunilla. 
 
Tove har spelat innebandy i ungefär tre år, och cirka 1,5 år så har vi spelat tillsamans i KIB. 
Tove som forward och jag som Målvakt. Hon tränar även fotboll,och henns fotbolls kariär har jag ingen riktigt koll på, men jag vet att hon spelar i DFK och att hon är jävligt grym! ;-)
 
Vi går i samma skola,dock inte samma klass. och vi båda kan väll hålla med om att ingen av oss är särskilt smart! Vi får helt enkelt gifta oss rikt! På killfronten går det grymt bra , Tove tar killarna med en klack spark, inget gulli gulli och trams med någon..vad jag vet än så länge! 

I bloggen kommer vi dela med oss av våran vardag, eventuelt skaffar vi en video kanal någonstans. Så att vi kan filma lite också! Hoppas att ni ska gilla våran blogg! 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback