Alice & Tove
Vi är två glada tjejer på 14 år som är bosatta i Katrineholm. Skrattar konstant och på fritiden spelar vi innebandy tillsammans, och på sommaren är det fotboll för Toves del. I bloggen kommer vi dela med oss av våran vardag tillsammans, och lite smått och gott. Kram Alice och Tove

Sportlov nu☻

Hej bloggisen
hade en super bra dag igår. På lunchen gick jag och ebba och käkade och bara gick och pratade lite!
På sista lektionen fick vi sluta 20 minuter tidigare,Så sköönt! Fler sånna här dagar tack! Efter skolan skulle jag och tjejerna iväg och fika. men jag kom på att jag hade en tid hos Hud o Hår för att fixa brynen. Det är så skönt och bara lägga sig och låta någon annan fixa en, man blir verkligen avslappnad! + att jag och tjejen som fixade det fick så bra conection på direkten! Stört skön tjej!
 
Väl efter det gick vi och fikade och mötte upp dom andra tjejerna igen som hade fixat ett bord :-) Sen satte vi oss och fika och prata en stund! Super mysigt! Vi gick sen ner på stan och bara kikade runt i lite affärer. 
 
Sen kom pappa och hämtade mig och släppte av mig hos mamma igen. Med sig hade han ett paket som hade kommit till mig som jag hade skickat efter för cirka 2 veckor sen. men det kom nu efter att pappa hade skickat iväg ett argt mail till dom. Eftersom att det stod att det bara skulle ta 1-2 dagar!  
Men det gjorde mig ingenting att vänta, eftersom att då blev det ju som en extra liten bonus på alla hjärtans dag! 
 
 
                                             (HÄR HÄR o HÄR hittar ni grejorna jag beställde
 
Idag har jag varit iväg och spelat match i Södertelge. Vi förlorade dock med 2-1 men det är riktigt bra resultat för att vara vi. Ha en fortsatt bra dag, Puss o Kram  
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback