Alice & Tove
Vi är två glada tjejer på 14 år som är bosatta i Katrineholm. Skrattar konstant och på fritiden spelar vi innebandy tillsammans, och på sommaren är det fotboll för Toves del. I bloggen kommer vi dela med oss av våran vardag tillsammans, och lite smått och gott. Kram Alice och Tove

Familjemiddag

Hello! 
Ikväll får jag fin besök av Farmor och Farfar som vi har bjudit på middag. Längesen jag träffade dom så det ska bli mysigt. Imorgon har jag match, men får se hur det blir, hade ont i halsen imorse men nu känns det bättre så vi får hoppas på att jag kan spela! 

Igår tränade jag med killarna. Och en elit tränare höll i träningen. Gissa om det blev hårt? Ja. Vi körde målvakts idioten, och olika förflytnings övningar i mål, det gick bra men var jobbigt. 
När jag kom hem var jag helt slut, och kvällen blev väldigt hattig. Var hos noga en stund och pratade med henne en snabbis. Bäst är hon mitt hjärta! 
Efter det gick jag hem till Julia och sen kom även Agnes! Vi tog oas ner till en ungdoms gård och var där till 11 ungefär. 
Ha en fin kväll!
Puss






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback