Alice & Tove
Vi är två glada tjejer på 14 år som är bosatta i Katrineholm. Skrattar konstant och på fritiden spelar vi innebandy tillsammans, och på sommaren är det fotboll för Toves del. I bloggen kommer vi dela med oss av våran vardag tillsammans, och lite smått och gott. Kram Alice och Tove

Hola bitches

Gud vad aktiva vi är på denna blogg. Skärpning. 

Igår hade vi en bra kväll hemma hos mig. Jag Tove Hugo Wilmer Albert och Oscar, Vi lyssna på musik, spelade poker, var ute en sväng, och typ bara snackade. Efter det sov Tove kvar hos mig, och vi kollade då på Känn ingen sorg. Tove är typ största håkan hellström fanet, men hade ännu inte sätt hela filmen. Så vi satte oss och skulle kolla på det som hon inte hade sätt. Sen somnar den jäveln i mitten av filmen och missade det i alla fall, ahah!

Sötnos

vid halv 12 imorse åkte jag hem till mamma, och har precis pakat upp alla dessa kläder som man alltid tar med sig för mycket av, hehe. 
Imorgon är det måndag igen. och jag är INTE taggad. 
Ha en fortsatt bra kväll hörni!
Puss
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback