Alice & Tove
Vi är två glada tjejer på 14 år som är bosatta i Katrineholm. Skrattar konstant och på fritiden spelar vi innebandy tillsammans, och på sommaren är det fotboll för Toves del. I bloggen kommer vi dela med oss av våran vardag tillsammans, och lite smått och gott. Kram Alice och Tove

00:05

Hej bloggen ligger här i min säng o kan verkligen inte sova. Ingen aning varför men ligger och tänker på allt typ! Igår på dagen var jag på tematräning gick sådär tyvärr:/ resten av gårdagen berättade ju Alice om så det vet ni redan om :) Annars idag vakna jag hos Alice åkte hem vid 12 ungefär sen vid 1 kom min kusin och faster, mysigt! I veckan då? Ska gå i skolan som vanligt men imorgon ska vi på brustna vingar och på torsdag så åker min klass och 9b till Romme, super taggad verkligen! Sen börjar fotbollen som vanligt igen! Men nu måste jag verkligen sova annars kommer jag vara helt borta imorgon, puss & godnatt.

Jag & Alice
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback