Alice & Tove
Vi är två glada tjejer på 14 år som är bosatta i Katrineholm. Skrattar konstant och på fritiden spelar vi innebandy tillsammans, och på sommaren är det fotboll för Toves del. I bloggen kommer vi dela med oss av våran vardag tillsammans, och lite smått och gott. Kram Alice och Tove

Sommar snart?...

Nu vill jag bara ha sommar om vi säger så. Igår låg jag inne och frös i säkert två timmar av att jag hade gått hem från skolan bara? Inte skönt. 
 
Idag har vi bad på morgonen, skönt faktiskt för då behöver man inte fixa sig hemma, utan lägga tiden på en god frukost istället ;) 
Hahah, tyvärr glömde jag bort att vi hade bad idag, så nu har jag gjort mig iordning ändå, hahah 
 
Jaja, ska åka buss till skolan idag ( :D )
Orkar inte cykla ända ner till badhuset.. 
Men ni får ha en jätte bra dag!!
Puss o kram!
 
 









Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback