Alice & Tove
Vi är två glada tjejer på 14 år som är bosatta i Katrineholm. Skrattar konstant och på fritiden spelar vi innebandy tillsammans, och på sommaren är det fotboll för Toves del. I bloggen kommer vi dela med oss av våran vardag tillsammans, och lite smått och gott. Kram Alice och Tove

Allt är för bra nu

Hej bloggen har haft fullt upp så därför har jag inte bloggat på några dagar! Men iallafall så åkte min klass och 9B till Romme i torsdags jag och Alexandra åkte i början med några i vår klass tills vi alla gick och fika i toppstugan.  Vi alla delade upp oss efter det men jag och Alexandra körde på i backarna med andra i klassen, super kul! Sen i fredags så gick jag i skolan som vanligt bara att vi fick sluta tidigare eftersom vi var borta så länge dagen innan i Romme! Men efter skolan så skulle jag, Alice, Alexandra, Linnea, Agnes och Ebba ta en fika på stan men kom på att jag hade glömt pengar så lånade jag Alexandras cykel (för alla bussar gick konstigt) och cyklade hem och hämta dom fort så jag hann innan Agnes Ebba och Alice slutade. Men sen gick vi iallafall ner på stan och tog en super god alla hjärtans dag fika på sultans! Sen gick alla hem och jag var tvungen att skynda mig för att vi skulle hem till familjen Ljungman på middag och där vi också skulle beställa resa tillsammans, super kul var det! Idag så vaknade jag vi 10 då gick jag upp och kollade på os åt frukost o sen en spontanare till Norrköping där jag också fick hem mig ett skidställ! Det var lite av det som hänt sen jag bloggade sist! Puss.











Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback